Trögstartad

Det har jag varit sedan jag kom tillbaka till Helsingborg. När det gäller bloggandet alltså. I övrigt har det mesta flutit på bra och en del nytta har blivit gjord. Främst har uppsatserna tagit tid men nu är det inom kort äntligen dags att lägga fram dem för opponering. Kristianstad väntar under måndag, onsdag och torsdag nästa vecka och efter de dagarna är förhoppningsvis i princip de här uppsatserna färdigjobbade. Några korrigeringar får man räkna med men jag hoppas att jag slipper mer finslipande än så.

I övrigt har jag passat på att smyga igång försäsongen 2011 för egen del genom en del gymmande. Det är skönt att vara igång och på måndag när vi återupptar fotbollsträningen igen på Olympiafältets konstgräs så är säsongen startad på allvar.

Jag själv kommer att vara involverad i arbetet med vår hemsida + vår lagblogg under året. Ska iväg på ett möte med vår "klubbpresident", eller allt-i-allo om man så vill, nu för att lägga upp arbetet lite. Givetvis kommer det säkerligen att slängas in en och annan länk här som tar er till HF Olympias sidor framöver.

Med tanke på att det lär bli en hel del Olympiaskrivande känns det åtminstone i skrivande stund som att min fotbollsblogg på kylspray.com går i graven. Det känns som att den är lite för spretig och då jag nu känner mer för att skriva om lokalfotbollen - som inte får så mycket uppmärksamhet som exempelvis Zlatan och Milan... - än fotboll i större sammanhang (som det ändå skrivs så mycket om) så lutar det åt att jag lägger allt fokus på jobbet med NIK:s och Olympias hemsidor under 2011.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0