Djur, simhallsbesök och blogg på hyllan

De senaste dagarna har innehållit gymmande, förberedande inför uppsatsopponeringarna nästa vecka, en rolig eftermiddag med Karin på terrariet här i Helsingborg där vi kikade på alla djuren och fikade och en tur till simhallen idag. Nästa vecka innebär ett par dryga dagar i Kristianstad, en efterlängtad återstart av fotbollstränandet och sedan drar nästa termin och kurs igång ytterligare en vecka framåt i tiden.

Med andra ord rullar livet i Skåne på som det ska. Just nu spenderas kvällen med fotbollstittande och lite plugg för min del då jag är ensam hemma. Jag har även passat på att officiellt lägga min fotbollsblogg "Glidtackling" på hyllan. Sista inlägget på kylspray.com är postat från min sida, åtminstone tills vidare.

Nu mer lördagskvällsslappande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0