Massvis att se fram emot

Som jag berättade i förra inlägget går mycket i julens fotspår hemma hos oss just nu. Och framför väntar mycket att se fram emot, inte minst när det gäller jul på ett eller annat sätt:

- På lördag blir det en tur till Göteborg för julmarknad på Liseberg med världens bästa sambo som sällskap. Kommer blir kanon!

- Nästa helg åker vi hem till mina föräldrar i Småland för ett tidigt julfirande. Det blir lite julmat, klappar och garanterat en allmänt trevlig och mysig helg.

- Den 21 december har vi julavslutning här på Frans Suell och Jörgen Kocks gymnasium. Därefter väntar ett skönt jullov.

- Den 22 december bänkar jag mig på tåget för att spendera några timmar tillsammans med mina böcker, min laptop och säkerligen några fotbollsmagasin. Anledningen? Julfirande i Gävle står på schemat och det ska bli härligt att återse den staden igen. Jag har så många fina minnen därifrån och glädjande nog har jag ett antal bra vänner kvar där. Det blir förutom julfirande några kära återseenden (hoppas jag) med bland annat några gamla Sätraprofiler. Det kommer bli suveränt!

- Därefter rundas ledigheten av med några dagar hemma hos mamma och pappa igen. Det blir skönt att spendera lite tid där också och på så sätt knyta ihop jul, nyår och jullov på allra bästa sätt.

Redan fredag imorgon, så skönt! Det går både snabbt och bra just nu så här klagas inte! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0