25-årsdagen i bilder

25-årsdagen inleddes med uppvaktning på sängen. Inte direkt överraskande, särskilt inte som min kära sambo väcktes först för att få chansen att även hon komma in i rummet sjungandes för mig. Hursomhelst blev det en trevlig start på dagen :)




Lagom nyvaken och i färd med att öppna de första presenterna :)
 



Föreberedelser inför kalaset. Jag ser till att höja arbetsmoralen genom att visa min uppskattning över medarbetarnas insatser ;)


Alla ser inte ut att tycka att kalaset var så roligt... :)


Gästerna fick roa sig med en tipsrunda med tolv frågor som handlade om mig, från födsel till nutid. En del frågor var till synes kluriga. Här funderar Lena, Hasse, Josefine, Maria och Jonas på ett av svaren.


25 nu då. Åren går!




Kristina
och Agnes kämpar med en av tipsrundefrågorna


Första tårthugget, något som jag dagen till ära fick stå för :)




Paketöppningen fick ske offentligt inför släkt och vänner. Glädjande nog kan jag ärligt säga att jag överöstes med saker som kommer att bli bra att ha. Bland annat presentkort på Expert, Cervera och MQ, samt en ny skjorta. Kunde verkligen inte klaga :)




Hanna ser nöjd och segerviss ut redan under tipsrundan...




...och visst var det min gamla barndomskamrat som visade sig veta mest om mig. 10 rätt och ytterst nära rätt svar på utslagsfrågan (114 matcher har jag spelat i NIK, 112 gissade hon på) räckte till seger och ett presentkort på Kullzéns fik. Grattis Hanna! :)



Åkesson, Alf-Gunnar, Johan, Karin och "min" Karin :)




Familjebild, med pojkrummet i bakgrunden :)




Två fantastiska kvinnor: Karin och mamma.
Mycket tack vare de två blev kalaset och födelsedagen blev perfekt.
Nog syns det att de har slitit hårt, de ser lite trötta ut... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0