Så var det slut

Nu är sommarjobbandet över för den här gången. Om jag har tur för alltid, då jag hoppas kunna börja jobba "på riktigt" inom en ganska snar framtid och förhoppningsvis ska kunna vara ledig sommartid framöver. Men hur det går med den biten återstår att se.

Klart är däremot att fem veckors arbete på Barometerns sportredaktion är över. Det har varit väldigt trevliga veckor och det känns som att jag har kunnat vara med och bidra, samtidigt som jag har fått chansen att lära mig en hel del och bli bättre som journalist. Att det har varit riktigt kul dessutom har gjort att nytta har förenats med nöje.

Efter att ha haft en väldigt lugn förstavecka har det successivt blivit mer att göra och ansvaret har också ökat. Sammanfattningsvis har jag fått ganska mycket gjort och även om det ska bli skönt att återvända ner till Helsingborg igen med Karin så hade det inte varit hemskt att vara kvar här på redaktionen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0