Stämplar ut

En riktigt skön kväll det här. Sol, riktig härlig vårvärme och tre sköna poäng för Olympia via 4-1 hemma mot Bosna FF. Jag spelade inte själv på grund av vadskadan sen b-lagsmatchen, högervaden var lika stor som mitt lår för ett par kvällar sedan så var tyvärr aldrig aktuellt med spel. Men nu kan jag glädjas åt en riktigt bra insats från grabbarnas sida och tre viktiga poäng.

Nu är det snart dags att stämpla ut för att imorn bitti bänka sig på tåget, åka några timmar och senare under dagen kliva av i Gävle. Ska bli riktigt härligt att hälsa på där igen. Stan kanske inte är den roligaste, har hört många som gnäller om den, men den ligger mig väldigt varmt om hjärtat. Så det blir ett kärt återseende :)

Det ska också bli kul att se om Karin uppskattar en överraskning som kommer att nå henne om ett par dagar... :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0