Välkomna pengar

Fick indirekt kritik mellan raderna av Karin häromdan gällande bloggen. Hon påpekade att jag, trots min fotbollsblogg, skriver så enormt mycket om fotboll här. Åtminstone enligt henne. Sluta med det, ingen bryr sig ändå, menade hon förstås utan att säga det rakt ut. Var på jag förstås direkt slängde in ett inlägg med en hyllning till min älskade sambo, som den toffel jag är... :)

Det här var jag bara tvungen att delge er, eftersom också det inlägg ni just nu läser kommer att handla om fotboll. Dock väljer jag att se det ur ett annat perspektiv och påstår att det snarare går under rubriken ekonomi än sport. Det eftersom kvällens spelande, en hundring satsades, såg till att utöka kassan och krydda vardagsekonomin med 865 kronor. Man tackar och bockar!

Champions League-matcherna Hapoel Tel Aviv-Lyon, Glasgow Rangers-Bursaspor och Schalke 04-Benfica slutade nämligen precis som jag ville, det vill säga med segrar för Lyon, Rangers och Schalke.

Fotboll och ekonomi i en härlig fusion!


Kommentarer
Postat av: Optimisten

Mer fotboll Affe, du måste se din blogg som en socialmedia kanal vars syfte är att sprida fotbollens budskap till de olärda... Låt dig inte påverkas av det kvinnligakönets makt, motstå frestelsen - för du vet att det är bara i omklädningsrummet den verkliga kärleken finns...

2010-10-01 @ 19:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0