Sömnpiller och te

Sambon är iväg på fest och själv söver man sig med Milan-Catania. Ett riktigt sömnpiller och för bedrövligt att bara få 1-1 på hemmaplan på Sicilienlaget. Ser inte alls så bra ut som man har hoppats hittills för Rossoneris del och nu är det uppryckning som gäller för Ibrahimovic, Ronaldinho och co.

För att pigga upp mig och inbringa lite värme till en trött, småfrusen kropp har jag laddat upp med te och fotbollsbloggat lite så här lagom till läggdags. Kika gärna på resultatet nedan!

http://kylspray.com/blog/Glidtackling.aspx

Funderar förövrigt på att kontakta Helsingborgs Dagblad efter säsongen och fråga om de kan tänka sig vara intresserade av någon som bloggar om den lokala fotbollen för deras hemsida. Skriver ju mycket om den skånska division 6-fotbollen i och med mitt bloggande om vårt HF Olympia i bloggen och följer serierna ganska hårt. Kan vara värt ett försök i alla fall, då det känns som att det vore kul att centrera fotbollsskrivandet kring något och inte spreta lika mycket i ämnesvalen som jag gör för tillfället.

Den som lever får se hur det går hursomhelst. Nu läggdags och imorgon säsongens hittills viktigaste match. 
På återseende!


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0