Samboweekend

Stora delar av helgen har, efter fredagens Fifa-spelande, spenderats tillsammans med Karin. Efter några timmar som trädgårdsarbetare hos Löfving och Sara stod mat, konsert och film på schemat för mig och sambon.

Johnossi spelade nämligen på Tivoli här i Helsingborg och Karin fick med mig dit. Nu är de inga personliga favoriter för mig och jag har inte lyssnat så värst mycket på den duon, men det var ändå helt klart värt att se dem uppträda live. En hel del låtar var riktigt bra och även om det blev lite ensidigt i längden så var det i mitt tyckte ändå klart okej. Kanske inte den bästa konserten som jag har upplevt men samtidigt så var det kul att vidga sina musikaliska vyer lite, något som ett liv tillsammans med Karin har medfört att jag har gjort under det senaste året.

Efter konserten rundades lördagen av med en Wallander-film och söndagen bjöd därefter på en tur ut till Väla för shopping och Ikea-mat.

Klädshopping ägnar jag mig ganska sällan åt men igår såg jag till att bli av med Dressman-presentkorten och fyllde garderoben med en hel del nyheter, till glädje för såväl mig själv som sambon. Lite smakråd från hennes sida gjorde faktiskt att det hela blev mer lyckat och sällan har undertecknad varit så nöjd med klädinköpen som igår.

Dessutom fick vi med oss ett par hyllor och en matta till lägenheten hem från Väla-turen. Plus ett oddset-kvitto för min del som senare gav 300 kronor i vinst, så det var synd att klaga på söndagsutdelningen.


Kommentarer
Postat av: Mikael B

Annat än Joddla med Siv de du...

2010-10-25 @ 13:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0