Produktiv tisdag

Idag har jag, om jag får säga det själv, varit ganska produktiv. Inledningen på dagen var klockren då jag, Wahlström och Robin (de som nämndes här i inlägget om Fifakvällen) efter gårdagens gympass i det närmaste var övertaggade på träning och därför gav oss ut på en löparrunda strax före klockan nio i morse. Helsingborg är en stad fylld av fina områden att promenera och springa i och en strålande höstdag som denna, med sol och en behaglig temperatur, var det riktigt skönt att ge sig ut tidigt i löparspåren. Åtta kilometer avverkade vi innan vi var nöjda.

Därefter har lite plugg varvats med omgångskrönike-författande för Svenska Fans Italien-sida. Jag står och stampar lite när det gäller mina skrivprojket just nu och vet inte riktigt vad jag vill göra med dem, men att skriva en krönika någon gång i månaden för hela Serie A-sidan kommer jag att ägna mig åt även framöver. Klickar ni på länken hittar ni vad som har åstadkommits den här gången:

http://www.svenskafans.com/italien/8Fragetecken-for-manga-lagutropstecken-for-vissa-377361.aspx


Nu blir det promenad med Karin och därefter får vi se om man ska vara mer flitig eller nöja sig för nu... :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0