Trädgårdsfest

Igår var det dags för fest hos Löfving och Sara för alla som har varit med och hjälpt till på ett eller annat sätt med arbetet med deras trädgård som har gjorts om rejält under årets gång. Efter att själv ha medverkat i ett par timmar blev även jag bjuden så vi, Karin och jag, begav oss förstås dit under gårdagskvällen.

Välkomstglögg i den nya trädgården följt av smörgåstårta, bildspel, efterrätt och en massa trevligt snack innefattade kvällen och ingen lär knappast ha varit missnöjd. Det är bara att lyfta på hatten och tacka värdparet för en riktigt trevlig kväll :)

Trots att det inte blev så jättesent igår har jag varit slöstartad idag och först nu ryckt upp mig lite. Ett träningspass skulle kännas bra nu, men frågan är hur lätt det blir att slita sig härifrån då nya FM ramlade in i brevlådan igår...

Men får väl göra ett försök. Löprunda eller gym? Något av det blir det i alla fall.
Därefter matlagning och eventuellt bio med älsklingen ikväll. En bra lördag! :)

. . . . . . . .

Bara ett drygt dygn kvar nu.
MFF-Mjällby på Swedbank Stadion imorn, guldet ska hem!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0