Ljusglimtar framöver

Gårdagens tvåårsfirande med Karin blev verkligen kanon med mat på italiensk-mexikanska restaurangen Haket och därefter tittande på I rymden finns inga känslor här hemma. En perfekt kväll och jag kan verkligen inte klaga.

För varje dag som går tänker man ju på vilken tur man har som har hittat en så bra tjej att leva med. Det känns som att sambolivet till och med har gett ännu mer och varit enklare än vad jag hade vågat hoppas på från början :)

Lägenheten börjar som sagt bli "vår" på riktigt nu, särskilt nu när sovrummet är inrett också. Bilder utlovas inom kort, senast efter fredagens tenta som nu tar upp en del tid i form av pluggande.

Blir skönt att ha den avklarad. Sedan väntar "bara" uppsatsskrivande, visserligen ganska tråkigt men samtidigt tycker jag att det är skönare att kunna spendera tiden i Helsingborg och helt planera mina "arbetsdagar" själv.

Dessutom finns det en hel del att se fram emot härnäst:
- MFF-Mjällby AIF, sista allsvenska matchen 2010, Swedbank Stadion på söndag: guldet ska hem!

- Smålandsvistelse för oss helgen därefter med mammas 60-årskalas på schemat

- Gävle 19-25 november

Ljusglimtar i det allt tätare höstmörkret, helt klart!

Nu lite mellanmål och därefter fotbollsträning.


Kommentarer
Postat av: Mackan

då får du planera in ett besök hos den nya grannen med ;D

2010-11-08 @ 10:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0