Lekande lätt liv

Livet leker just nu ja. Inte enbart för att MFF plockade hem SM-guld, något som jag fortfarande lever på i allra högsta grad visserligen. Långtifrån faktiskt även om det förstås har påverkat mig i mycket positiv riktning de senaste dagarna.

Men även i övrigt är det ingenting som går att klaga på just nu. Skolan är hur lugn som helst, endast b-uppsats väntar under resten av terminen vilket innebär att jag i princip kan göra allting som återstår för ht 2010 här hemifrån Helsingborg. Me like!

Sedan väntar ett par höjdpunkter i form av hemresa till Smålandsskogarna imorgon i sällskap av Karin samt nästa fredags Gävletripp. Först några dagar utanför Kalmar där mamma ska ha 60-årskalas, sedan tillbaka till Helsingborg och därefter några dagar i Gävle där jag hoppas få återse några riktigt trevliga vänner som det var alltför längesen som man träffade.

Dessutom har jag idag skickat iväg en lång, tvådelad gästkrönika till MFF:s Svenska Fans-sida och fått tillbaka väldigt glädjande respons. De publiceras senare i veckan och jag är även välkommen att skriva fler, vilket innebär att en till krönika redan ligger i startgroparna. Återkommer med länkar när mina texter har dykt upp på nätet.

Nu blir det duschen efter ett skönt gympass med Wessberg och därefter mat, innan kvällen går i slappandets tecken med skrivande och FM-spelande. Synd att klaga, för att citera mig själv från tidigare inlägg :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0