Inredningssöndag

Igår tog jag och Karin tag i det sista - åtminstone för nu - slitandet med att inreda vår lägenhet. Sovrummet fick en klart finare och mysigare look tack vare speglar, lampor och hyllor. Slutresultatet blev riktigt bra faktiskt och vi kunde inte annat än att vara nöjda. Lägenheten börjar nu verkligen likna vårt eget hem, då vi har kunnat sätta vår prägel på den.

Att vi har ett jämställt förhållande (eller ett där kvinnan dominerar, om man vill vara lite elak mot mig...) visade sig tydligt när Karin, med borrmaskinen i högsta hugg och med en vilja att fortsätta borra och göra de tunga sakerna, sa till mig: "älskling, skalar du potatisen så borrar jag färdigt". Skapligt degraderad man kände sig då... :)

Nu blir det gym för min del - måste ju jobba upp manligheten lite.
Därefter plugg och nervös väntan på Brommapojkarna-MFF.



Kommentarer
Postat av: Ingis

Hahaha jag kan faktiskt se det framför mig! :D

2010-11-02 @ 12:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0