Uppdaterat igen

Fotbollsbloggen är nu uppdaterad med ett inlägg som berör helgens matcher. Kryss har varit melodin för mina lag: Roma-Milan 0-0, NIK-Pukeberg 3-3 och Olympia-Makedoniska 1-1.

http://glidtackling.blogg.se/ 

Ta gärna en titt för mer fotbollsläsning. Samma inlägg som där lägga även in på Kylspray-portalen. Den ger som sagt klart fler läsare men håller ändå kvar även vid min först skapade Glidtacklings-blogg då layouten ärligt talat är för trist på Kylspray-sidan.

Hade bara mina tekniska kvalitéer varit större när det gäller layout och design så hade jag lagt större vikt vid det på den helt egna fotbollsbloggen som ni når via länken här ovan, men tyvärr räcker inte mina kunskaper till. Hursomhelst är den blogglayouten roligare än den på den andra portalen vilket som sagt gör att jag håller fast vid två fotbollsbloggar parallellt, med samma innehåll, åtminstone tillsvidare.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0