Omstrukturering

Fint ord som rubrik. Krångligt att skriva också, fick sudda och korrigera vid ett par tillfällen innan det blev rätt. Om ni undrade alltså...

Nu är det inte massa meningslöst tugg som jag har loggat in för att haspla ur mig. I stället tänkte jag, för er som intresserar er och läser min fotbollsblogg, meddela att den numera kommer att ha en fast portal. Därmed blir det inte några fler länkningar till både glidtackling.blogg.se och kylspray.com. I stället har jag valt att nu helt ta bort glidtackling.blogg.se.

Under den senaste tiden har dubbelpostat inläggen, ett på varje portal. Detta då jag hade svårt att släppa glidtackling.blogg.se då den layouten (om än inte avancerad) föll mig mer i smaken än den i ärlighetens namn rätt tråkiga kylspray-sidan. Nu känns det dock som att det är bättre att samla allt i en fotbollsblogg i stället för att lägga ner jobb på två. Dessutom lockas många fler läsare hit:

http://kylspray.com/blog/Glidtackling.aspx

Fortsättningsvis läggs som sagt allt in där och den andra tas bort.
Så nu vet ni det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0