Gott med ål

"Tunn som en rögad ål, ändå så gör han mål: Agon Mehmeti, Agon Mehmeti!” nynnade jag glad i hågen på när jag cyklade till stationen i morse. Och fog för mitt positiva humör hade jag utan den minsta tvekan.

En lyckad praktikdag, en välbehövlig och nyttig löparrunda med älsklingen efter det, följt av lite god fiskgratäng och avslutningsvis MFF-Örebro 3-0 - tisdagen gick inte att klaga på.

Inte heller starten av onsdagen har varit det minsta negativ. Vakna upp bredvid världens bästa sambo och sedan inleda en ny dags praktik med det närmast obligatoriska onsdagsfikat gör att man inte direkt klagar :) 

Ikväll väntar sedan fotbollsträning och på fredag är det internmatch. Det ska bli intressant att se hur de många provspelarna sköter sig i matchsituationer och tränarduon vill genom den här interna drabbningen få mer koll på hur de ska sammanställa truppen och formera laget framöver. På söndag är det dessutom “riktig” match igen då vi tar emot division 5-laget Kullavägens BK på Olympiafältet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0