Allt-i-allo-fredag

Planera praktiken, fundera på examensarbetet, tvätta, fixa en del andra småsaker, blogga - fredagseftermiddagen och även kvällen som stundar är fulltecknad. Det gäller att passa på nu när min kära sambo är borta och jag därmed behöver hitta på en massa saker för att fördriva tiden.

Praktiken idag gav mycket då jag var med på resurscentret på Klippans gymnasium och fick se hur de arbetar på individuella programmet där. Det var väldigt lärorikt att se en helt annan typ av gymnasieundervisning än den som man vanligtvis stöter på när man är ute på VFU.

Ett par riktigt nyttiga timmar spenderas således i Klippan innan tåget tog mig hem strax före tolv. Med andra ord en kort dag och skönt var det, trots att det var intressant som sagt, då jag vill försöka hinna med så mycket som möjligt av allt-i-allo-uppgifterna som står på min att-göra-lista idag.

Nu blir det lite mer fotbollsbloggande inför morgondagens match (se länk i föregående inlägg) och därefter är det dags att ta hand om tvätten.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0