En fredag i humorns tecken

Igår stod jobb på schemat hela dagen - men det var knappast läge att klaga. Jag hade nämligen förmånen att få göra en intervju med de gamla After Shave-komikerna Knut Agnred och Per Fritzel samt Lasse Brandeby (Rena Rama Rolf, bland annat, som ni säkert minns), Lasse Kronér och Thomas Ravelli.

Anledningen till det var att de var samlade på Öland för att under helgen köra föreställningen "Skôj från Gôteborg". Riktigt kul tugg med det gänget blev det, bland annat en hel del fotbollssnack då samtliga är fotbollsintresserade. Dessutom passar deras Göteborgshumor mig ypperligt. Min kära sambo hade nog inte haft lika mycket för att vara med igår, då jag dessutom fick bevaka själva showen på kvällen, men däremot borde min trogne vapendragare i Gävle - Noa - ha varit med. Precis vår typ av humor!

Hursomhelst blev det en riktigt rolig avslutning på eftermiddagen och en briljant kväll då det ovan nämnda gänget verkligen levererade. I runt två och en halv timme stod jag och njöt av diverse sketcher, musik och framträdanden. Vore synd att klaga på sitt jobb då... :)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0