Tack för ett suveränt år

De flesta tack och kärleksförklaringar här brukar av förklarliga skäl vara riktade till min underbara flickvän, men den här gången är det ett tjugotal grabbar som har framkallat ett riktigt känslosamt blogginlägg: 

http://iksatratio.blogg.se/ - en bloggares slutord i Sätrabloggen

Jag kommer att sakna IK Sätra och det härliga gäng vi har svetsat samman där under det senaste året. Klickar ni på länken ser ni mitt sista inlägg som riktar ett stort tack till laget som jag nu lämnar.

Det ska erkännas att det var mer känslosamt än vad jag hade väntat mig att skriva det. Tårarna gör sig faktist påminda och det är självklart att saknaden kommer att bli stor.

Lycka till killar och ta hand om er!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0