Produktiv dag på nytt

Förutom att slänga in några blogginlägg om fotboll (som alltid) har undertecknad faktiskt också gjort en del nyttiga saker idag. Innan promenaden till Olympiaområdet passade jag nämligen på att storstäda hela lägenheten för att överraska Karin medan hon var i skolan. Något som glädjande nog uppskattades :)

Dessutom tackade vi via mig under förmiddagen ja till en lägenhet som vi var och tittade på igår. Vi har som bekant bara den nuvarande lägenheten i andra hand fram till i början av maj och har nu börjat se oss om efter annat. Då vi inte alls vet hur läget kommer att vara gällande bostäder när försommaren närmar sig vågade vi inte heller säga nej när ett bra erbjudande dök upp. Så snart sitter vi på ett förstahandskontrakt till en takvåning, centralt i fint läge och till en klart godtagbar hyra :)

De ovan nämnda uträttade sakerna plus promenad, kontaktande av klubb och diverse andra småsaker har i alla fall blivit gjorda. Något som innebär att jag nu med gott samvete lutar mig tillbaka i soffan med fötterna på bordet, laptopen i knäet och som alltid FM igång samtidigt som sambon sover gott i rummet bredvid :)


. . . . . .


Kunde inte ha haft en bättre flickvän/sambo/älskling.
Älskar dig Karin <3 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0