Olympia och frukost

Nu har jag som sagt kommit fram till ett beslut angående vilken klubb det blir under fotbollssäsongen 2010. Glädjande nog har jag också fått väldigt positiv respons från klubbens tränare och tanken är att jag redan idag ska skriva på övergångspapperna för att ta klivet till HF Olympia.

Mycket mer om hur beslutet har vuxit fram och kring klubbarna verkar finns här:
http://glidtackling.blogg.se/


. . . . .


Jag kan verkligen inte klaga på sambolivet och framförallt inte på den här dagen så här långt. Imorse väcktes jag nämligen runt niotiden av Karin som kom in och gav mig frukost på sängen. Vilken underbar älskling man har :) 

Sedan har det varit en lugn och skön dag och nu sitter jag bänkad framför Merseyside-derbyt mellan Liverpool och Everton. Därefter blir det Manchester United-Portsmouth hemma hos en av mina nya Olympialagkamrater med delar av truppen. Och sedan väntar ju bio för mig och Karin senare ikväll.

Så det är bara att luta sig tillbaka och njuta av helgen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0