Uppdaterat så det förslår

Fotbollsbloggen har, inte oväntat, blivit flitigt uppdaterad de senaste dagarna. Nu har jag kommit till den punkt där jag inser att det är dags att ta tag i skolarbete och annat som behöver göras snarare än att blogga mer. Ska ligga lågt med fotbollsbloggen de närmaste dagarna förutom ett gästinlägg i Sätrabloggen som är på gång och som även kommer att placeras här:

http://glidtackling.blogg.se/ 


Nu väntar plugg, lunch, mer plugg och sedan fotbollsträning med Helsingborgs AIS. Imorgon blir det mer hemmaplugg, städning, simmande, lugn kväll följt av en lördag med en eventuell HAIS-träning till, fotbollstittande med Olympiagrabbarna och därefter bio med älsklingen.

Sådär, nu har ni mina kommande dagars planering summerad och därmed nöjer jag mig för den här gången. Återkommer i slutet av helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0