Taskig tajming

Just nu är det taskig tajming, likt den Hedlund har enligt sin kollega i Sällskapsresan, när det gäller skola kontra OS. Jag såg nämligen nyss till min stora besvikelse att kvartsfinalen mellan Sverige och Slovakien/Tyskland spelas imorgon bitti klockan 06.00, med andra ord ungefär samma tid som jag måste upp för att bege mig till Kristianstad.

Typiskt att vi har examination i form av en gruppredovisning imorgon som inte går att smita undan ifrån. Får tänka på min trevliga basgrupp som förmodligen står och faller med mig och intala mig själv att jag genom min närvaro gör en väldigt god insats för dessa människor.. :)


. . . . . . . .


I övrigt ska jag dock inte klaga (mer än över att träningen ikväll infaller samtidigt som Milan tar sig an Fiorentina i Florens) då det mesta går enligt planerna. Tentan klarades som bekant av i måndags och när morgondagens redovisning är överstökad är en hel del klart och VFU:n väntar med start nästa vecka.

Förutom att stöka undan skolan hinns det med en hel del fotbollstränande och bloggande från min sida för tillfället. Ikväll tränar vi igen och på lördag är det ny match. Dessutom blev det ett par fotbollsinlägg i bloggform igår. Dock har den nya portalen, kylspray.com, strulat en del för mig de senaste dagarna så tills vidare har de nya inläggen nyss publicerats här:

http://glidtackling.blogg.se/


. . . . . . . .


Nu blir det lunchhopskrapande och därefter handlande. På återseende! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0