Jag borde...

...ha varit klar med den didaktiska analysen som vi har examination på imorgon.

Men strul med att få tag i min handledare (han hade glömt mobilen hemma) på min blivande praktikskola igår, då jag skulle dit och göra den observation som ska ligga till grund för analysen, innebar ändrade planer. Observationen fick skjutas upp till i eftermiddags och därmed har det inte funnits nog med tid för att skriva klart hela analysen. Vilket innebär att jag får vänta tills examinationstillfälle två som är i april i stället.

Lite surt att ha den uppgiften släpande men är snart klar, om än ej till imorgon förmiddag, men samtidigt skönt med en plugga-hemma-dag imorgon i stället för uppstigning halv sex och Kristianstad-besök.


...även ha sovit sedan länge. Men problem med att hitta sömntillståndet (för en gång skull) fick mig för dryga halvtimmen sedan att kliva upp ur sängen för att i stället inta soffan. Får bli att försöka somna till Kanada-Schweiz i OS-hockey nu.

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0