Gott

Kvällens träning är över och det känns riktigt gott. Ett bra pass, klart bästa på flera veckor, av oss och över lag hög kvalité. Det känns som att vi är på rätt väg igen. Nya besked om var vi står kommer på lördag eftermiddag då nästa träningsmatch står på programmet när vi tar emot Skälderviken.


. . . . . . .



Gott är det också att Milan vände 0-1 till 2-1 sista tio borta mot Fiorentina ikväll. Missade matchen men har hört att Rossoneri tydligen vann orättvist. Ännu skönare då nästan och en ack så viktigt trepoängare. En bra kväll blev därmed än bättre när jag kom hem och fick reda på resultatet.


. . . . . . .


En annan sak som smakar fint är att det är en halvlek kvar av CL-mötet mellan Inter och Chelsea. Blir mer fotbollstittande ackompanjerat av ett par goda mackor och te efter paus. Min sambo verkar inte lika nöjd som jag över att det är fotboll på tv, men ikväll ska inte toffeln i mig ta överhanden. Är det fotboll i världsklass så är det... :)


. . . . . . .



Mindre gott är det däremot att klockan ringer 05.30 imorgon - och inte för att man ska hinna upp i tid och få på kaffet före OS-hockeyn. Nej, i stället är det skola i metropolen Kristianstad som gäller igen och tyvärr har vi examination imorgon på en gruppuppgift så kan inte prioritera bort den lektionen.

Men å andra sidan blir det gott när den redovisningen är klar och ytterligare ett momentet kan bockas för.

Slutet gott, allting gott således.
Gonatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0