Fin presentation

Erik Edman blev klar för Helsingborgs IF under lördagen och jag får väl erkänna att min påskrift för HF Olympia samma dag förmodligen stod lite i skymundan... Men samtidigt går det inte att vara missnöjd med artikeln och presentationen av övergången som direkt,  bara några timmar efter att jag meddelat mitt beslut till tränaren, dök upp på Olympias hemsida i fredags kväll.

Framförallt får formuleringen "sedan är det såklart extra gläjande för oss och våra fans att han väljer oss före våra lokalkonkurrenter..." en som läsare att tro att det handlar om en större övergång än en division 6-back som byter från IK Sätra till HF Olympia :)

Hela artikeln och tränarens kommentar hittar ni via den här direktlänk:
http://www1.idrottonline.se/templates/NewsPage.aspx?id=501113


            
 
#3 i den blå KBK-dressen och #4 i det grönvita Sätrastället byts nu mot HF Olympias tröja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0