Dagens fråga

Vad väljer man:
1) fortsätta vara tofflig, slå sig ner bredvid sambon i soffan och joina tjejgängets filmtittande när de kikar på en halvdan, förutsägbar Fight Club-kopia

2) anse sig, efter att ha städat och diskat, vara förtjänt av att krypa upp i sängen och roa sig med FM och musik resten av kvällen? :)

Kom med förslag! Själv har jag bestämt mig och går emot förhandstipsen genom att avvika från toffel-vägen och dra igång ett nytt game med Milan på FM10. Eller är det att gå emot tipsen? Toffel är jag ju, så ganska lågt odds på alternativ ett, men samtidigt så är jag erkänt en riktig FM-nörd också. Så egentligen var inget av alternativen särskilt spelvärda då oddsen var låga båda på...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0