Smörgåstårta

Idag var det sista dagen för min chef på Ölandsbladets sportredaktion, Viktor Lovén, då han nu lämnar ÖB för ett nytt jobb. Dagen till ära bjöds det på en rejäl smörgåstårta och det gick långt ifrån någon nöd på oss andra på redaktionen :)

Viktor har jag jobbat med varje sommar sedan flytten till Gävle 2006, samt året som gick efter studenten 2005 till sensommaren 06. Ölandsbladet blir nu en duktig och kreativ sportjournalist fattigare, men den nya unga redaktionen (som består av en 88:a och en 85:a) kan säkerligen tillföra en del nya idéer.

Hursomhelst är det bara att lyfta på hatten, tacka Viktor och dessutom med spänning se fram emot vad den delvis nya redaktionen kan bidra med.



(ett gammalt urklipp som jag hittade, en reklambild för sportredaktionen från 2005 med mig, dåvarande sportchefen David Winberg och smörgåstårte-bjudande Lovén)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0