Födelsedag nr 24

Under Gävlevisteln hann jag även med att fylla år. 24 närmare bestämt. En egentligen helt meningslös ålder och en födelsedag som jag inte värderar så högt. Men det gick verkligen inte att vara missnöjd med dagen - tvärtom.

Älsklingen serverade mig nämligen frukost på sängen som inledning på dagen. Och inte vilken frukost som helst. Det är sällan man får jordgubbar, wienerbröd och baguetter så dags på dagen :)



Dessutom fick jag tio vackra rosor och dagen efter - när svärmor hade återvänt hem och stod för matlagningen - bjöds det på riktigt god mat och en ännu godare födelsedagstårta. Så mitt första födelsedagsfirande någonsin som inte sker hemma blev inte alls så tokigt det heller :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0