Påsk i Småland - igen

Precis som förra året innebär påsken hemresa till Småland och firande med mina föräldrar och Karin. Det är väldigt mycket som har hänt sen sist. Då var Karin här för första gången och vad som väntade framöver hade vi ingen aning om - nu är vi sambos i Helsingborg och har hunnit vara med om en hel del.

Igår åkte vi från Helsingborg, hem hit, och på måndag åker vi tillbaka igen. Då med en hund i släptåg och därmed börjar en ny fas i vårt samboliv då vi helt plötsligt är tre i stället för två :)

Idag har vi varit en sväng på IKEA för att spana in lite möbler som vi ska inhandla i Helsingborg, mest för att vår blivande flytthjälp i form av föräldrar ville se vilka saker det rör sig om och hur mycket plats som de kommer att ta i bilen när det är dags för flytt om två veckor. En fin soffa som vi kommer att bli nöjda med har vi bestämt oss för och lite andra diverse saker.

Utöver det har det bara blivit slappande och god mat här. Så lär helgen fortsätta framöver och det är bara att njuta av lugnet fram till måndag :)

Och inte hjälper jag till heller. Men eftersom jag är så söt och charmig så tycker dom om mig ändå.
Min spökskrivare tog över där ett tag och skrev en indirekt pik åt mig i jag-form. Men jag ska ta disken snart, jag lovar... :)

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0