Klippt

Vad gör man efter en dag som den igår då man torskade med 1-6 och allt gick i moll?
Jo, man klipper sig och skaffar sig ett jobb.
Åtminstone brukar det vara ett klassiskt framgångsrecept.

Just det receptet hakade jag på idag, åtminstone delvis. Er kära bloggare är nämligen nyklippt idag efter att ha tagit uttrycket "klipp dig och skaffa dig ett jobb" på allvar. Skaffat något jobb har jag visserligen inte gjort men att söka lite inför sommaren har jag ägnat mig åt och skickat ett mail som kanske kan bära frukt.

Hursomhelst är jag nöjd med min nya frisyr.

Nu blir det bakad potatis som sambon har styrt upp och sedan en promenad i det för dagen riktigt sommarljumma vädret, en promenad som ska ta mig till Olympiafältet där vårt b-lag förhoppningsvis ska ta säsongens första seger i reservderbyt mot Stattena.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0