Teknikstrul gör mig vansinnig

Man märker hur beroende man är av datorn när den väl inte funkar. Idag har jag fått förlita mig till Noa för att kolla mail, uppdatera Sätrahemsidan och styra med sånt som jag för närvarande inte kan göra hemma då datorn laggar sönder och samman. Kan vara grafikkortet som kraschat har expertis i vänkretsen spekulerat i, men vi vet inte än. Det vi vet är att skärmen inte tar igång och att jag för närvarande är helt strandsatt tekniskt sett.

Har i alla fall tagit tag i det nu och fått den inlämnad. Verkade vara grafikkortet så det ska förhoppningsvis vara löst till imorgon. Skönt det men den här dagen har varit full av frustration, minst sagt.


Något positivt däremot är att kvalet till division 5 inleddes på ett strålande sätt för oss igår. Själv var jag visserligen förpassad till bänken i 90 minuter men det var svårt att inte vara jublande glad när slutsignalen ljöd framåt kvart i nio-snåret under söndagskvällen. 1-2 i paus vändes nämligen till 3-2-seger mot Hille IF 2 och därmed fick vi en lysande inledning på kvalspelet. Ytterligare ett hinder på väg mot division 5 är avklarat.

Har hunnit slänga ihop ett referat om matchen på vår hemsida trots teknikproblemen.

http://www1.idrottonline.se/templates/NewsPage.aspx?id=439393


Helgen var dessutom lyckad även i övrigt. Lugn och skön var den utan några stora utsvävningar. Det blev som alltid en hel del fotbollstittande och en myskväll med Karin i lördags. Vi fixade tacos, kollade film och hade det allmänt bra bara.

Helt perfekt det, kunde verkligen inte ha haft det bättre <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0