Så var den slut

Fotbollssäsongen alltså. Sista träningen genomfördes igår och nu väntar bara individuella samtal med tränarna imorgon innan bokslut kan göras för säsongen 2009. Det har som bekant varit ett fantastiskt fotbollsår för oss i IK Sätra och för mig personligen har det också varit väldigt lyckat.

Jag har fått vara delaktig i ett mycket framgångsrikt projekt såväl på som utanför planen och jag har trivts ypperligt. Med facit i hand var beslutet att lämna Korsnäs BK för Sätra i vintras helt rätt och jag har aldrig behövt ångra mig. Tvärtom har jag tack vare Sätraövergången fått ett antal riktigt goa vänner.

Det kan också helt ärligt sägas från min sida att jag aldrig har upplevt så mycket roligt under en säsong som med IK Sätra.

Så det är bara att lyfta på hatten och tacka och bocka för alla som har varit delaktiga i att göra fotbollsåret 2009 till det bästa hittills för mig.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0