Betydelsefull dag

Den här fredagen, den 16:e oktober, är inte vilken fredag som helst. Tvärtom är det en speciell dag tack vare de två mest betydelsefulla kvinnorna i mitt liv. Dels fyller nämligen mamma år och dels är det idag exakt två år sedan jag träffade Karin för första gången någonsin.


Så till att börja med ett stort grattis
mamma på födelsedag, ska givetvis komma ihåg att ringa och gratulera senare i eftermiddag :)


Och sedan ett stort tack för allt fint
som du har gett mig under de här två åren som vi nu har känt varandra älskling. Det har varit den bästa tiden i mitt liv och jag kunde inte vara lyckligare än vad jag är med dig nu. Snart ett år tillsammans också, helt underbart <3



Två betydelsefulla kvinnor :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0