Ännu en vecka ihjälslagen

Tiden går verkligen snabbt just nu. Fotbollssäsongen tog slut i tisdags och nu är ytterligare en praktikvecka på John Bauer över. Den här har gått riktigt snabbt och jag börjar vänja mig vid tidigare morgnar vid det här laget. Jag trivs också så pass bra så det bara är roligt att vara där hela dagarna. Det känns ganska lärorikt och än mer ska jag väl lära mig nästa vecka då jag börjar med att ha egna lektioner.


Igår hade vi individuella samtal med tränarna i fotbollen med syftet att stämma av läget lite inför nästa säsong och utvärdera den som precis har avslutats. Jag fick höra att de var nöjd med var jag har presterat spelmässigt samt att de tyckte att jag tog mycket ansvar både på planen och utanför den. Något som förstås var glädjande och jag fick också veta att min plats i truppen till nästa säsong är säkrad. Kommer förstås att stanna hos de grönvita, där jag som bekant trivs ypperligt, om det bara är så att undertecknad är kvar i Gävle. Men det får framtiden utvisa.


Vad händer ikväll då? Jo, så lite som möjligt för min del. Älsklingen ska ut med sina kompisar men jag nöjer mig utan tvekan med att sitta hemma här i lägenheten i mörkret och ensamheten. Om det sista lät bittert var det absolut inte meningen, för den här kvällen ska bli riktigt trivsam. Funderar på våfflor, glass och en film som avrundning av "arbetsveckan".


Imorgon blir det sedan en härlig fotbollsdag (hoppas vi) med Danmark-Sverige. Tänkte ladda upp genom att motionerna lite i ishallen, skridskoåkandet är det nämligen dags att ta upp igen. Sedan blir det förmodligen en stillsam eftermiddag innan allvaret börjar 20.00. Förhoppningsvis blir det en guldkantad kväll i fotbollsväg innan dagen avslutas tillsammans med Karin. 


Over and out för den här gången. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0