Ett år av lycka

Igår var det en riktigt speciell dag för mig och älsklingen. Det var nämligen exakt ett år sedan vi blev tillsammans igen och vi firade därmed ettårsdag. En dag som såväl inleddes som avslutades på allra bästa sätt.

På morgonen blev jag så grymt uppassad med frukost på sängen, trots att Karin inte började förrän tolv och med gott samvete hade kunnat sova vidare. Men jag klagade förstås inte för hennes till synes nyfödda morgonpigghet :)

På kvällen var det sedan min tur att bjuda tillbaka med lite blommor, choklad och tända ljus. Det blev en mysig kväll hemma hos mig i lugn och ro med slappande och filmtittande. Det räckte alldeles utmärkt för att det skulle bli en suverän ettårsdag för oss och vi kunde somna gott båda två efter det.



Det har varit ett år fyllt av glädje, lycka och vi har en mängd underbara minnen från året som har gått. Jag kunde verkligen inte ha varit lyckligare och har inte upplevt en bättre tid än den mellan 2/11 2008 och 2/11 2009. Det tack vare dig hjärtat.



Det finns egentligen inte ord som räcker till för att beskriva hur mycket du betyder för mig.
Jag älskar dig Karin <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0