Positiv helg

Det blev en mycket trevlig helg med mamma på besök. I fredags var vi som sagt på stan i några timmar och träffade Karin och hennes mamma. Lördagen som följde gick sedan i samma lugna fotspår. Först var vi ett par timmar på Träffen där jag och några av mina lagkamrater bänkade oss för att stötta Gränssprängarna (ni vet de som vi tränade i tisdags) när de hade seriesammandrag.

Sedan blev det lite god mat och slöande hemma innan vi begav oss hem till familjen Tutturen Nilsson för middag där. Blev en trevlig kväll med ännu mer god mat, en hel del pratande och en allmänt skön stämning. Mamma och Anna verkar glädjande nog redan komma bra överens. Så bra till och med så att Anna var den som såg till så att morsan kom till stationen och tåget när hon skulle hem idag :)

Med andra ord har det varit en jättetrevlig och mysig helg som jag verkligen inte kan klaga på.



Mamma och Anna i fredags.



Jag och Karin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0