Motvind (men bara en stund)

Det mesta för min del handlar om positiva vibbar och medvind nu. Men när man ska ut och cykla i regn kan man vara helt säker på att ALLTID är motvind. Så även idag, givetvis. När jag skulle hem från skolan för en stund sen spöregnade och givetvis piskade regnet rakt i ansiktet på mig. Vilket håll jag än cyklade åt, hela vägen hem. Visst är det märkligt? Att oavsett åt vilket väderstreck man cyklar så har man alltid motvind. Mycket underligt.

Ironiskt nog slutade det regna precis när jag var hemma och solen tittade förstås fram i samma stund också.
Ironiska jävla väder.

Men man ska väl inte klaga för mycket, när det inte finns mer än lite regn att klaga över.


. . . . .


Annars då? Jo, har varit en ganska flitig vecka hittills
. I alla fall träningsmässigt. Måndagen bestod först av ett pass på gymmet, ett ganska hårt sådant som verkligen kändes då det var ett par veckor sedan jag hade tid att vara där senast. Därefter blev det ett löppass på 6-7 kilometer i sällskap med älsklingen. Bra tempo i värmen och således givande träning där med.

Igår var det fotbollsträning igen. Finns inte så mycket att orda om det passet, men mer om Sätra finns här i den uppdaterade bloggen:

http://iksatraherr.blogg.se/


. . . . .


Har som vanligt skrivit
lite för Svenska Fans. Säsongen börjar lida mot sitt slut och så också mina antagaden på Milanredaktionen där. Men än ska några krönikor och liknande till skrivas. Som den här om helgens omgång:

http://www.svenskafans.com/italien/milan/artikel.asp?id=298928


. . . . .


CL-final ikväll
och jag och Thyberg har precis slagit vad. Manchester United vinner det här enligt mig. Återstår att se vem som är lite rikare av mig och Thyberg imorgon.

. . . . .


You make it real for me <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0