Meningsfull dag

Den här dagen har varit den mest givande på länge.
Jag har nämligen gått till skolan, träffat mina klasskamrater och tillsammans med dem via en lapp på dörren fått veta att lektionen var inställd idag på grund av att läraren var sjuk.
Därefter gick jag hem.
Men jag passade på att handla pasta på Konsun på vägen,
allt för att göra den redan så fantastiska förmiddagen ytterligare lite mer meningsfull.

Ps. Jag är en vän av ironi.
Ps 2. Jag använder mig av ironi när jag skriver ibland.

. . . . . .

Just nu borde jag ta tag i saker och ting men blir inte mycket gjort. Inväntar mest kvällens träning.
Dags för kaffe och lite mellanmål nu i alla fall.

. . . . . .

"Du ligger här bredvid och jag känner hur du andas,
att älskas utav dig är det vackraste för mig... ||
...jag kryper tätt intill, lycklig för att du finns till"


http://www.youtube.com/watch?v=_SH8W2jBb_4 <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0