Lugn fredag

Gårdagen var en lugn och mycket trevlig dag. Vaknade upp hos Karin runt halv nio och till skillnad från förra gången jag vaknade där kände jag mig pigg. Sen direkt hem för frukost med mamma och några lugna timmar här hemma innan det var dags för stan.

Vi fick en hel del uträttat av det vi hade tänkt oss. Bland annat är det ju en väldigt speciell person som snart tar studenten, så det fanns ju en del att inhandla... :) 

Efter några timmar på stan mötte vi upp Karin och hennes mamma Anna utanför Nian. Mamma och Anna fick därmed tillfälle att träffas för första gången och de tycktes trivas, så Karin och jag kunde hålla oss lite i bakgrunden och låta de två samspråka bäst de ville :)

Vi begav oss upp för backen mot Söder och hamnade på det lilla kaféet uppe vid Snus-Majas tomt. Ett riktigt mysigt litet ställe där vi satt i några timmar och hade det trevligt.

En bra eftermiddag med andra ord som följdes av en lugn kväll för Alfredssons här hemma framför tv:n.



Karin och jag på kaféet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0