Lata dagar skyndar aldrig på

Det var väl Winnerbäck som skrev och sjöng så, men jag kan inte rikigt ge honom rätt. För den här dagen har både varit lat från min sida och gått ganska snabbt. Så nog kan lata dagar skynda på även de ibland.

Jag har verkligen inte fått mycket gjort idag. Bara suttit och varit nöjd över gårdagens besked angående tentaresultatet och glatt mig åt att livet just nu känns väldigt positivt. Såna dagar kan säkert vara nyttiga de också, åtminstone för själen :)

Förutom att njuta av livet och slöa här hemma har jag varit lite motionsinriktad och gått en runda med Karin. Trevligt det trots att det blåste en del, regnade lite och att du var ganska gnällig älskling ;)

Lite senare var det dags för fotbollsträning - trodde vi. Nu visade det sig dock att vi inte kunde träna eftersom damlaget hade match vid åtta. Lagom kul det. Men lagfoto blev det som planerat i alla fall och förhoppningsvis har jag de snart tillgängliga för publicering såväl i bloggen som i bilddagboken,

I stället för att träna passade jag och Jonas på att ta en löparrunda Sätra runt. Skönt det så man kunde känna sig lite flitig till slut idag i alla fall :)

Därefter har det blivit slappande framför hockeyn och datorn. Snart läggdags nu och imorn tar en ny, skön ledig dag vid. Blir lite pluggande och hemsidefixande/bloggande (har ett nytt projekt på gång nu som säkert nämns här senare) på förmiddagen och sen stan innan det blir myskväll.

Bra liv man lever just nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0