Grattis Thyberg

Ja, grattis Barcelona till en rättvis Champions League-seger och speciellt grattis då till Thyberg (bilden) som fick glädja sig rejält åt laget i sitt hjärta igår. Dessutom vann han vårt vad men det ryktas att han direkt la in ett bud på Detroit i Stanley Cup-slutspelet och därmed blev av med vinstpengarna. Hursomhelst är det bara att gratulera även om det bär emot :)

Såg finalen hemma hos materialar-Micke i sällskap med honom och Jonas P. Riktigt trevligt det! Tyvärr vann ju fel lag mot vad vi hade hoppats på men var en bra kväll ändå.


. . . . . .


Idag har jag haft terminens sista skoldag. Nu ska jag bara skriva klart de två sista hemtentorna och därefter är ytterligare en termin på Hig avklarad. Stannar dock här till i slutet av juni och kommer bara jobba där hemma i en månad. Så blir som tur är inte allt för länge man är borta härifrån.


. . . . . .


Truppsidan på vår Sätrahemsida är nu fixad.
Ta gärna en titt:

 http://www1.idrottonline.se/templates/Page.aspx?id=358769


. . . . . .

Såg förresten nyss
att jag fick ett C på min C-uppsats. Helt okej det, måste säga att jag är nöjd. C är väl i princip ett VG enligt gamla skalan och det kan jag absolut inte klaga på. Skönt med lite lön för all den möda jag la ner på det skrivandet.

. . . . . .


Mat nu och träning sen.
Hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0