Timeout

Bloggen tar timeout i några dagar (ingen större nyhet än så alltså :P) eftersom jag åker hem till Småland imorgon bara för att på fredag bege mig till Milano i sällskap med mamma och pappa.

Gubben där hemma fyllde ju 60 i början av året och fick få en Milanoresa med matchen Milan-Atalanta inkluderad i presten. Ska inte bli helt fel det om man säger så :)

Har aldrig sett Milan live faktiskt så är på tiden nu. Hade ju förvisso varit roligare om de slagits om ligatiteln på allvar och således hade haft mer att kämpa för, men ska bli en stor upplevelse såväl att besöka Milano som att se Rossoneri spela på San Siro.

Återkommer som vanligt med en massa såväl menlöst som stundtals roligt (hoppas jag :P) bloggande i mitten av nästa vecka.


San Siro - där sitter jag på söndag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0