Tillbaka på (blogg)planen efter utvisningen

Kanske bör tillägga några ord om min debut i Sätratröjan. Efter 30 minuter fick jag alltså lämna planen (väl hårt enligt de flesta, men jag själv har ingen direkt åsikt om huruvida domslutet var rätt eller inte) och hann därmed inte uträtta mycket. Hade ett fåtal brytningar och passningar, försökte styra backlinjen så gott det gick trots att det var lite ovant att spela mittback, något som fungerade tämligen bra ändå och framåt spelade vi bra vilket hade medfört att vi vid utvisningen redan ledde med 2-0.

Det blev för övrigt till sist seger med 6-3 efter att sex olika målskyttar nätat för oss  (Adam Koller, David Koller, Lukas som gjorde Sätras första mål för säsongen, Florén på straff, Ädel och inhopparen Raeed). Så en hel del positivt att ta med för oss trots att vi släppte in ett par för billiga mål i andra halvlek.



Veckans fråga: Vad säger jag (han i grönvitt som böjer sig ner) på bilden?
Alternativ 1:
"Du är varken den första eller sista som jag kapar, så sluta att tycka synd om dig själv"

Alternativ 2:
Jag frågar hur det gick och ber om ursäkt

Alternativ 3:
"Res dig upp och sluta filma!" för att sekunden senare påpeka för domaren att jag träffade bollen först



Kommentarer
Postat av: SFG

Alternativ #4 "Jag vet vart du bor din klena jävel!"

2009-03-17 @ 17:53:18
URL: http://www.sfg-bloggen.tk
Postat av: Anonym

självklart alternativ nr 2, du är genomsnäll;)

2009-03-18 @ 22:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0