Tillbaka i etern

Sådär ja, nu var man tillbaka framför datorn efter några härliga dagar i Milano :)

Det finns förstås hur mycket som helst att skriva om den vistelsen och det kommer också en hel del från resan här inom kort. Har dessutom passat på att lägga in en del bilder på bilddagboken. Dock långt ifrån alla. Däremot hamnar precis alla bilder som jag har från Milano på Facebook snart.


Jag på San Siro - Milan vs Atalanta 3-0 :)

Bilder från Milanoresan finns alltså här:
http://alfredsson86.bilddagboken.se/p/main.html#0

(kika under 9:e mars)


Där har jag också lagt in ett antal bilder från middagen/schlager/mys-kvällen med Bentzer och Angelica.
Dessa ligger under den 28:e februari. Några smakprov kommer här nedan.


Bentzer, champagne och Angelica :)


Karin och jag :)



Kommentarer
Postat av: Geson

Ser ju vem som helst att första bilden är ett fotomontage..:)

2009-03-11 @ 15:45:50
Postat av: Affe

haha ja men faktiskt, det ser nästan ut så :)

men du vet jag likaväl som jag att det faktiskt inte är det... :P

2009-03-11 @ 16:01:58
Postat av: Geson

Ser ju vem som helst att första bilden är ett fotomontage..:)

2009-03-12 @ 10:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0