Så var det fredag igen...

...för att citera Noice gamla dänga. Veckorna går onekligen fort men samtidigt får jag just nu ganska mycket gjort, så det känns inte som att man spiller allt för mycket tid i alla fall.

Andra delen av veckan har visserligen inte varit lika bra sett ur en produktiv vinkel för min del men lite har jag fått gjort. Som vanligt har det blvit lite pluggat, en del Svenska Fans skrivet och dessutom gymmade jag i onsdags. Fotbollsträning på Strömvallen igår, klart bättre såväl för egen del som för laget i sin helhet jämfört med det tunga tisdagspasset. Kändes riktigt bra framförallt mot slutet igår och det ska bli kul med match på söndag.

Idag har Noa och jag varit en runda på stan. Vi har inhandlat lite diverse inför morgondagens 30-årskalas som bröderna Lindgren arrangerar. Blir ett lugnt kalas för min del på grund av söndagsmatchen. Tänkte dock gå dit och vara lite social, se Portugal-Sverige och sen möta upp med Karin och spendera resten av kvällen och den efterföljande söndagsförmiddagen med henne.

Jag var även och hämtade ut mina nya fotbollskor, Puma King:en som var beställda. Dessutom är nu biljetterna för hemresan vid påsk fixade. Ska bli riktigt kul att komma hem några dagar, särskilt som Karin ska med till Småland för första gången.

Nu blir det slöande resten av den här dagen, kanske till och med helt på egen hand. Skönt det, med tacos snart och sen FM, kvalserien och tv :)

. . . . . .

För övrigt
sägs det att Sätragymmet fick besök av Power Ranger tidigare i veckan. Det finns till och med bildbevis ute på nätet:
http://sfg-bloggen.blogspot.com/2009/03/sfg-hulkboden.html


Det ryktas också att två halvskumma typer strök omrking i Andersberstrakten runt halv tre-tiden natten till söndag nu senaste helgen. De två, som enligt vissa uppgifter kan ha haft efternamnen Thyberg och Ädel, störde nattron hos en del boende genom att ringa på och utge sig för att sälja ägg... :)

Den sistnämnda storyn finns det dock inget bildbevis på, men uppgifterna kommer från säkra källor.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0