Övrigt av värde och ovärde

Mer än fotboll den här veckan då? Jo, skola igår. Satt och diskuterade barnböcker på svenskan i två timmar typ och därefter fick vi gå hem. Givande? Nej. Roligt? Sådär. Imponerade med några smarta kommentarer men gled mig igenom lektionen i övrigt.

Lämnade min uppsats klar för opponering igår också. Är c-uppsatsopponering på torsdag och sen ska den finslipas ytterligare en gång innan jag kan lägga den bakom mig, äntligen.

Spenderade sen gårdagskvällen efter träningen med Karin. Som alltid lika mysigt :)
En Wallander-film och sen välbehövlig sömn blev det innan vi tog upp oss runt tio dag. Skönt med sovmorgon och därefter har dagen fortsatt i lugnt tempo. Lite skrivande, pluggande och träning - mer har det inte blivit av det.

Och nu tänker jag packa ihop butiken och slå igen för idag.
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0