Positiva vibbar

Efter ett par bittra och gnälliga inlägg är det nu positivare vibbar som gäller igen. Det svänger snabbt ibland, men egentligen har jag som det är nu egentligen aldrig särskilt mycket att klaga över. Dock kan det ju till exempel dyka upp bedrövliga domare som förstår humöret för en när man i stället borde få njuta av segerns sötma.

Hursomhelst är det som sagt en positivare bloggskribent som sitter här idag. Onsdagskvällens poängtapp satt visserligen i ett bra tag, det var inte lätt att somna den kvällen. Men åt min egen insats kunde jag ända glädjas lite och det kändes bra att göra ett så pass lyckat inhopp trots allt.

Dessutom vår gårdagsträningen grymt kul. En bra träning av samtliga, nästan förvånansvärt bra fokus för att vara dagen efter en tung match och en härlig intensitet. För egen del var självförtroendet högt efter onsdagsmatchen och jag tycker att jag vågade, tog för mig och stod för en klart godkänd insats. Skönt med ett nytt positivt formbesked.

Förutom fotbollen spenderade jag delar av dagen och kvällen hemma hos Karins familj och hjälpte till med studentfixandet. Karin går som bekant ut idag och det var kul att kunna vara till lite nytta i alla fall. Blev sedan sömn ganska sent, tidig morgon och nu är det snart dags att börja göra sig klar för att ta emot världens finaste student.

. . . . . .

Länktips:

http://www1.idrottonline.se/templates/NewsPage.aspx?id=378003

http://iksatraherr.blogg.se/

http://www.svenskafans.com/italien/milan/artikel.asp?id=301504


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0