Jag och min Corona

Midsommarfirandet sköttes helt på egen hand för min del, endast i sällskap av ett par Corona och lite god mat. Inte så tokigt det trots allt faktiskt, även om det kan låta som att jag satt här ensam, övergiven och utan någon som brydde sig om mig :)

Nu fanns det en del lösa planer men ingen gick i lås, mest beroende på att flertalet av studentkompisarna hade begett sig hemåt till respektive hemstad för sommarlov. Dessutom var Karin i London med sin pappa och de flesta lagkamraterna var upptagna med sedan tidigare inbokade fester och traditionsenligt firande med sina familjer.

För att inte helt låta midsommar gå mig förbi begav jag mig till ICA, inhandlande lax, färskpotatis, jordgubbar och glass och såg därefter till att lyxa till det lite i min ensamhet.

Färskpotatis, laxfilé, rökt lax, grönsaker och öl utgjorde en långt ifrån blek midsommarmiddag och den kombinerat med lite U21-EM på tv gjorde att dagen faktiskt blev riktigt bra. Led långt ifrån av att behöva vara själv och får säga att min midsommarafton helt klart får godkänt.

Rundade av med en till Corona strax efter midnatt och slumrade sedan gott i väntan på midsommardagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0